Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6210 madoux 12-11-02?16:07 Main Forum 1188 12

Topicpost
Gepost door: madoux Gepost op: 12-11-02?16:07
Ik reed gisteren met mijn mt die ik 1,5 jaar heb gehad naar een industrie terrein, wilde de carb nog effe wat beter afstellen voordat ik hem die middag na school zou gaan verkopen. Mijn mt-tje heeft deze setup:
70cc eurocilindro
20mm mikuni
tecno uitlaat

http://www.marktplaa...ssbrommers/10570.jpg

das een foto ervan mooi he

ik reed dus naar ene industrie terrein ind e buurt wara ook latijd motor rijlessen worden gegeven. Rij effe op en neer de lange weg en ga effef stilstaan om wat aan de luchtstelschroef te draaien. Ik Kom weer onder me brommer vandaan en

:n KUUUUUUT staat er ene moto waut naast me. Ikke netjes helm afdoen, handschoentjes uit. DAg meneer Alles jot?
Zo jongeman laat een seffe je certificata zien. Dus ik pak me certificaat en verzekrings papiertje. Hij kijkt effe naar em plaatje Oke.
UHM hoe hard rijd hij eigenlijk?
:n :a
60km/h meneer
Aha wete ej dat zeker?
ja meneer.
Echt niet harder?
nee meneer

Hey heb ik jou niet een achterna gezeten?
:a :a :a :a :a :a :a
Kuut begon toen echt helemala et trillen en kon bijan niet meer fatsoendelijk uit em woorden komen.
Zei maar: nee meneer echt niet

Ben vaak achterna gezeten door politie auto's en 1x 2politie motoren maar die motoren was 1jaar terug ofzo auto's vorige maand 2x in 1week

Ikke: Maar meneer ik zit in de eindexamen klas moet nu naar school toe gaan anders kom ik te laat en dan mag ik niet meedoen en dat blijf ik gegarandeerd zitten.

Wat stond je dan hier te doen meneer maessen?

Ik was em carb af ana het stellen hij liep slecht meneer.

Nou vooruit dan ga maar, maar de volgende keer, pas op he jongen want ik zal op je letten.

Ohh ja meneer goed zo bedankt he meneer

Hij stapt were op zijn motor en komt nog effe nast eme staan kijkt nog us goed naar me brommer en zegt dan : hey 60 is nog steeds te hard he. KNIPOOGJE en hij rijd weg


WHAAAAAA Zo'n vette gast ben ik nog nooit tegen gekomen. echt te gek. Anders was ik me brommer kwijt geweest of iig een deel ervan.

Heb hem erna verkocht aan een utrechtse 17jarige dealer Kreeg 900euro in een envelopje toegestoken, 18briefjes van 50 Niks te afdingen nee inladen en wegwezen

Geld ga ik gebruiken voor nieuwe project
MTX-OT super motard
mtx-ot frame met
80cc getund blok (heb ik al)
mb wielen, schijf rem voor
slicks eronder
streetfighter kapje
zwart
hand protectors etc...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved