Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62004 | paris | 22-6-2010 21:23 | Begin Forum | 7223 | 38 |
Topicpost | |
Gepost door: paris | Gepost op: 22-6-2010 21:23 |
Hey, ik ben paris, kersvers hier. 20jaar, ninja van mn 18.(begonnen met een af1 europe op mn 16) ik ben dit jaar begonnen met SOBW racen, met wat tegenslagen ging ik eindelijk beginnen ware het niet dat ik de motor opblies. Nu moet de zaak weer gefikst...paar vraagjes (ik studeer aan de TuDelft, en heb een paar naslagwerken over 2stroke doorgespit...) Ik wou een Metrakit pro race cilinder met bijhorende uitlaat, maar kocht (budget) een Doppler kit (cilinder+uitlaat) die vorige zaterdag 'ontplofte' voordat ik er mee kon racen NU sta ik voor de keuze: *metrakit cilinder+uitlaat kopen en zelf bramen,bevels en polijsten *doppler set laten onder handen nemen door 'Minne Postma' vraag is dus wat het beste zal zijn. EN of de doppler uitlaat de nieuwe gas karakteristieken van de getunede doppler goed gaat verwerken... ik kan nergens poortmappen vinden dus ik vertrouw op dit forums kennis en ervaring met deze cilinders, ik weet dat de standaard MK veel beter is dan de doppler. Minne postma zou dan ook de timing en oppervlakte aanpassen van de doppler bedankt! |