Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61997 perry1990 21-6-2010 18:31 Begin Forum 1246 4

Topicpost
Gepost door: perry1990 Gepost op: 21-6-2010 18:31
goeieavond luitjes.

ik heb een ontzetend groot k*t probleem met me mt.
vandeweek begon die ineens te stotteren en viel continu uit.dus ik kijken wat het kon zijn 'membraam ,bobine,ontsteking,bougi,cdi ,kabels.
membraam vervangen bobine vervangen bougi vervangen cdi vervangen en me onsteking doorgemeten. alles lijkt nu goed te zijn maar nogsteeds hetzelfde probleem.na net me cdi vervangen te hebben stukje geprobeert te rijden nou ik kwam niet verder dan einde straat. toen viel die al uit .
nou kikken en hij loopt weer.zodra ik dan gas geef hup weer uit. nou 20 keer geprobeert .maar nu gaat hij dus helemaal niet meer aan . ik ben ten einde raad .ik heb alles nagekeken cilinder eraf gehaalt carb al 3 keer schoongemaakt benzinekraantje vervangen.
maar ook niks werkt. weet iemand die miss hetzelfde probleem heeft gehad wat de oorzaak is ?

ik start hem. laat em rustig warm worden. dan wil ik gaan rijden maar dan gaatie stoteren.en heb soms 4 a 6 seconden geen vonk .dan weer wel en dan valtie uit 1 keer kicken start weer .gas geven =uitvallen . nu helemaal niet meer starten

alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved