Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6193 NSR JunK 11-11-02?16:53 Technical Forum 501 14

Topicpost
Gepost door: NSR JunK Gepost op: 11-11-02?16:53
had vandaag dus een warmloper toen ik naar school reed (hoe dat ooit kan ik weet het niet, sproeier is te groot en de temp meter stond ook niets verder dan normaal!)

maargoed ik me dus vandaag ziek gemeld en naar huis gereden en dat ging goed geen probleem gehad onderweg (rustig gereden)

maar toen heb ik de cilinder eraf gehaalt en er zaten een paar kleine krasjes in de zuiger niets in de cil te zien, maar had nog een snellere org cilinder (een gehoonde) liggen dus die erop gezet.

dus ik rijden ding trekt in zn 1! op naar de 30 (6bak)en van af de 15km/u BLAAST die gewoon als een maloot!, in zn 2 trekt die ook nog hard door 3gaat ook hard dan naar zn 4 trekt ook nog hard voor org cilinder(70 ongeer aan het eind van zn versnelling) en dan schakel ik over naar zn 5 en dan valt die echt terug kracht is foetsie trekt haaast niet meer door kom misschien op 75 en in zn 6 is het bwoooooooom zak terug tot de 0 en valt uit is daarna ook niet echt makkelijk te strarten (denk dat die dan beetje verzopen is) maar waar zou dit aan kunnen liggen? de powerband begint pas aardig laat in iedere versnelling je hebt tussen de versnellingen iig een dood punt (1naar 2 uitgezondert) ik zit zelf te denken aan een te zware twv maar hoe kan die dan zoveel kracht hebben (dit verwacht je niet van een org honda cilinder) in het begin? en aan het einde compleet niets meer? heb met deze cilinder ook gereden toen ik nog een 4bak had maar toen deed die het met de zelfde carb afstelling perfect. dus zeg het maar

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved