Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61857 | MOlivier | 6-6-2010 21:12 | Begin Forum | 9256 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: MOlivier | Gepost op: 6-6-2010 21:12 |
Hallo, Ik wil graag binnenkort een brommer kopen. Ik weet alleen niet goed waar ik naar moet kijken, het liefst wel een nieuwe. Ik heb de volgende wensen: - budget: 1000 tot 2000 euro (liefst nieuw) - een merk (dus geen chinees, iets wat zo uit elkaar valt) - rijdt minimaal 1:40 - 45km/u - gemakkelijk aan te sleutelen (onderhoud! Wil hem absoluut niet opvoeren)--> standaard gereedschap, dus geen engelse maten - comfortabel rijden voor een lang persoon (1.95m) - niet te patserig/kitcherig/teveel plastic/wannabe motor (ben 23...) - liefst waar een 2e persoon achterop kan Nadruk ligt dus vooral op kwaliteit, mijn lengte en het model. 2e rijder zou handig zijn, aangezien mn vriendin dan niet achter me aan hoeft te fietsen (of voor me uit rijdt met haar auto). Waarom geen auto? Vanwege de prijs, kosten, nog niet zeker wat ik na mijn huidige studie wil, toch vervoer nodig, ook al vervalt ov studentenkaart, e.d. Ik had zelf het idee van een Tomos (Flexer XL, Revival TS of Streetmate), maar geen idee of die handzaam zijn voor mij en ik daar goed oppas. Streetmate zou handig zijn vanwege de 2e persoon, al vind ik die wel weer vrij erg op een motor lijken. Zijn deze overigens allemaal automatisch of schakel? Iemand anders nog adviezen over andere brommers? Alvast bedankt, Maarten |