Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61818 | mrgforce | 2-6-2010 16:48 | Technical Forum | 12287 | 37 |
Topicpost | |
Gepost door: mrgforce | Gepost op: 2-6-2010 16:48 |
het leek me wel een goed idee om een topic of faq te maken over alle uitlaten voor de honda serie er is ook al 1 voor cilinders nu de uitlaten. aangezien ik al lang loop te klooien of het de goede is, is het misschien fijn als iedereen foto's van verschillende type uitlaten dr op zet. en wat goede foto's dr bij zodat je kan zien hoe of wat! Vermeld graag de volgende dingen: - Merk uitlaat - Merk van de brommer - Je setup - Ervaring - Mooie foto's ( als het kan serie nummers dr bij.) Zo zit het bij mij. setup: mbx 80 blok met mbx80 ontsteking 110cc athena 28mmcarb. uitlaat orginele 80?? volgens mij zijn dit de proma 50-70cc en de giannelli 50-70cc ( altans volgens motoimport wel.) de dikke is de giannelli en de kleine is de proma, dezelfde van foto1 maar dan overgespoten met speciale houtkachelverf. De proma vond ik erg lekker rijden zat onderin flink wat koppel maar hield op bij 10k De Giannelli ging op zich wel. ( zit nog wel zo'n expansie pijp op) maar haalde wel hogere toeren. dus denk dat die beter presteerde op een hoogtoerige cilinder. Heb zelf een athenna en dat is een laagtoerige cilinder. aangezien vaak me koppakking scheurt ben ik gaan kijken wat de oorzaak was. en dat was de uitlaat. de cilinder kon z'n druk niet kwijt en daardoor scheurde vaak de pakking met als gevolg lekkende KVS. en dan dit mijn laatste aanwinst. een originele uitlaat voor mtx. maar of het een 50 of 80 is ben ik nog niet uit aangezien de pakking wat speling heeft met de flens. Ik hoop dat meer mensen hier wat kunnen delen zodat het wat duidelijker word Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 2-6-2010 om 16:50 uur. Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 2-6-2010 om 22:56 uur. Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 2-6-2010 om 23:39 uur. Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 2-6-2010 om 23:39 uur. |