Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61806 | Toettoet | 1-6-2010 15:42 | Main Forum | 1335 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Toettoet | Gepost op: 1-6-2010 15:42 |
Ik heb momenteel het probleem met me 36mm carburateur dat als als ik me brommer een keer volledig doortrek dat hij dan in een keer bwoaapt en erna heel hoog stationair blijft lopen. Laagtoerig rijdt hij perfect. Ik trek hem dus van laagtoeren naar hoogtoerig, dan trekt hij eerst heel vlot door met een lichte stotter voor ze powerband. Vervolgens bwoaapt hij ( hij valt in 1 keer weg ) en als ik dan de koppeling in trek draait hij heel hoog stationair. Me setup is. Suzuki RM 125 blok met 36mm Carburateur en een HPI Ik gebruik wel een TSX tank en de benzine doorlaat is 4mm, en die van de carb is 5,5mm Ik denk dat dat het probleem is dat hij de vlotterbak leegtrekt omdat mijn doorvoer van me tank te klein is. Maar voordat ik een eigen benzine toevoer etc ga maken wil ik eerst zeker weten of dat het probleem is en of er andere oorzaken zijn die deze symptonen veroorzaken. Met een 26 en 28mm Carburateur heb ik deze problemen niet! Hebben jullie ideeën waardoor de brommer dit zou kunnen doen? Met vriendelijke groet Rishwen Hebben jullie nog ideeën? |