Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61785 | Ozz | 30-5-2010 18:05 | Technical Forum | 2274 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: Ozz | Gepost op: 30-5-2010 18:05 |
Goedenmiddag, Hierbij mijn brommer probleem. Ik heb een Puch maxi Sport, hij reed erg goed, tot hij plots begon te detoneren. (steeds klappen uit de uitlaat en terug slaan) Na 200 m vieltie gewoon uit. Dus ik heb thuis gekeken wat het probleem is. Maar nadat ik mijn vliegwiel er af had gehaald zat alles er nog netjes op. en het meest rare is, als ik kick, met de bougie kabel (zonder dop) in mijn hand. Dan voel ik echte goeie schokken. (ik kick met mijn linker hand en raak daarmee ook het blokje aan en hou met mijn rechterhand de kabel vast) Maar als ik de bougie kabel bij het blokje hou, dan vonkt zeeeer slecht. Alleen als ik hem over het blokje schraap en dan kick. Dan zie je kleine vonkjes. En als ik gewoon aan de bougie aansluit dan vonkt hij ook niet. Meerde bougies gebruikt. Zou dit aan de Bobine kunne liggen? Vind het wel raar want hij liep juist erg goed. Alvast bedankt voor de hulp. Ozz. ps. Het gaat over een Puch Maxi Sport Helemaal origineel. Hij is gewoon droog gebleven (ivm het weer) |