Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6175 jhillen 10-11-02?12:18 Meeting Forum 2051 40

Topicpost
Gepost door: jhillen Gepost op: 10-11-02?12:18
nou ik d8, ik maak wel ff een topic over hoe alles nou in z'n werk gaat op zondag de 24ste...

Het is dus de bedoeling om 's ochtends te verzamelen bij Hans van Wijk Motoren in Zoetermeer. Iedereen moet hierheen komen als ze met ons (de Zoetermeer gang) mee willen rijden...
de verzameltijd is 9.00 uur .
hier isset adres:

Ze zijn gevestigd in industrieterrein "Lansinhage":

Hans van Wijk Motoren
Goudstraat 97
2718 RD Zoetermeer
Telefoon: 079-3619013
Telefax: 079-3619573
Fax verkoop: 079-3601721




Het is de bedoeling om 9.15 uur te vertrekken naar Lisse waar Rens bij ons aansluit. Om 9.15 uur vertrekken we en we w88 niet op mensen die te laat komen... De reis naar Lisse zal ongeveer 1 uur duren.



Als Rens bij ons is aangesloten rijden we verder naar Heemstede waar we nog veel meer mensen zullen tegenkomen. ik verw8 zo dat we om half 11 weer uit Lisse wegrijden opweg naar Heemstede

De route van Lisse naar Heemstede zal obgeveer een half uur duren . Dus als alles meezit zijn we tussen 11 uur en kwart over 11 in Heemstede waar we met nog een hele groep mensen zullen meerijden naar Amsterdam.



Vervolgens rijden we dus vanuit Heemstede naar Amsterdam. Ik verw8 dat we rond half 12 weer uit Heemstede wegrijden naar Amsterdam. Deze route duurt 45 min. als alles goed gaat...



en dan zijn we hopelijk rond half 1 in Amsterdam... maar ik denk dat we tussen half 1 en 1 uur zullen arriveren... en ik zal het er nog wel met Rens over hebben of we misschien al niet eerder bij Hans van Wijk Motoren moeten afspreken omdat het anders misschien wel erg krap wordt maarja, we zien het wel, en zodra ik wat meer weet dan zet ik het hier neer natuurlijk

enne,-Michiel RS- je zegt dat je ons (de Zoetermeergang) ergens opw8 in Heemstede, maar waar precies, want je noemde een straat:
Lineejushof maar dat kan ik nergens vinden op de Routeplanner... dus kunnen wij dan misschien niet beter afspreken op het meeting point waar ook de Haarlemmers en Hoofddorpers heenkomen ??

LET ME KNOW


[This message is edited by jurriën Hillen on 11-11-02 12:34]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved