Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61716 | TECstar | 23-5-2010 20:57 | Technical Forum | 4515 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 23-5-2010 20:57 |
Ok, paar dagen geleden Van school teruggereden naar mn huis en mn mb reed al niet zo lekker bij elke versnelling stotteren enzo....raar dus meteen door naar de bromboer en een nieuwe bougie erin oude was echt zwarter dan zwart, je zou zeggen te grote sproeier (rookte ook al veel uit de uitlaat enzo) dus nieuwe bougie erin en ff mn carb af gaan stellen (hij reed met compleet ingedraaide stationair en lucht schroef) dus eerst meer lucht, luchtschroef uitdraaien, trok meteen veel mooier door zn toeren maar trok steeds slechter bij meer lucht dus wilde em maar weer de tuin inrijden en toen gebeurde het ding stond in zn vrij en schoot uit het niets enorm hoog in toeren dus ik dacht: wtf zet em snel uit *contactslot uit* ding blijft doorgaan dus ik trok zo snel mogelijk mn bougiedop eraf bleeftie alsnog zo enorm hoog in toeren doordraaien ! ik zal even mijn set-up geven cil: hm166 spruitstuk: hm166 carb: hm166 (sproeier 68 (=std)) luchtfilter: std uitlaat: proma (rookte met deze set-up vrij veel uit uitlaat, warm en koud) ik zou graag een paar dingen willen weten - waarom liep mijn brommer zonder contact met bougiedop - hoe moet ik hem goed afstellen aangezien de ori sproeier er al in zit i.c.m. een andere uitlaat (verder weet ik proma+hm166 is geen perfecte combinatie aangezien het hoog en laagtoerig is maar het trok wel beter op als de hm166 uitlaat en vind het ook wel een leuk geluidje hebben ) gr Thijs |