Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61686 | FreakyRik | 21-5-2010 10:50 | Technical Forum | 1457 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: FreakyRik | Gepost op: 21-5-2010 10:50 |
Goedendag! Ik heb onlangs mijn brommer weer netjes draaiende gekregen, voor een groot deel dankzij Niek. bedankt daarvoor. maar nog steeds stotterde hij heel erg op de 7000 toeren. en kwam ook niet hoger. Ik snapte niet wat er nou aan de hand was, maar ik moest naar de bromboer, voor wat remblokjes, pakking en andere zooi, en ik dacht kom laat ik gelijk gewoon een nieuwe bougie meenemen, draai die erin en hij trekt gelijk naar hoge toeren toe. ik denk mooi ook weer opgelost (aangezien deze bougie toch oud was en nog van voor die kapot was gegaan) Maar nu reed ik gister avond met een vriend van mij nog even een rondje, begon die spontaan weer een beetje te stotteren, en hoe langer ik reed hoe meer die stotterde. dus ik had al wel het idee dat de bougie vies was geworden. thuis eruit getrokken, kreeg ik dit te zien: opzich niet zon heel vies, na wat schoonmaak was er dit: wat wel opvalt is dat de bougie maar aan 1 kant kleurt, aan de andere kant niet, hij zit er nog maar 30km in maar dit viel ook op bij de vorige bougie, die was (roestig)bruin aan 1 kant, en aan de andere kant zwart. Ik zou zelf denken dat hij te rijk loopt, omdat hij vies wordt, maar hij kleurt ook niet zo gek hard (en maar aan 1 kant), dus nu snap ik em even niet meer xD iemand een idee? Setup: lekker standaard 50cc ori 14mm carb Sproeier 94 uitlaat ontgrenst luchtfilter ontgrenst twv 13-53 squish nu netjes 0.7 Dit bericht is gewijzigd door FreakyRik op 21-5-2010 om 10:51 uur. Dit bericht is gewijzigd door FreakyRik op 21-5-2010 om 10:54 uur. |