Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61677 | Waballa | 20-5-2010 19:18 | Main Forum | 5920 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Waballa | Gepost op: 20-5-2010 19:18 |
Aangezien mijn cilinder van mijn puch maxi snor er nu toch af ligt (wegens gebroken zuigerveren, zie topic) zat ik te denken om de inlaatrestrictie een beetje uit te boren. Ik dacht zelf aan 1-2mm groter maken doormiddel van een ijzerboortje. Hiermee hoop ik dat hij net ietsje meer sap krijgt waardoor die op top ietje harder gaat. Op top wil mijn puchje ook wel eens haperen, bijvoorbeeld als ik een hellinkje afga. Ik denk dat dit komt doordat hij niet genoeg benzine aan kan zuigen door het kleine gaatje. Zou dit een goed idee zijn? Of is de kans groot dat ik hiermee de brommer verneuk? Ga nu alsjeblieft niet zeggen dat ik een 15mm carb of 50 snel cilinder moet kopen, zo hard wil ik niet dat dit puchje gaat lopen + dit is meer bij wijze van experiment. Huidige ''setup'' 10mm carb ( ) ori cilinder cilinder kop van een brompuch+pakking van een brompuch ( ori snorkop is heel diep, pakking die ertussen zat was heel dik). 28mm ori look uitlaat. Ik hoor graag jullie ideeën! tnx Dit bericht is gewijzigd door Waballa op 20-5-2010 om 19:19 uur. |