Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6153 | -Michiel RS- | 8-11-02?23:36 | Meeting Forum | 711 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: -Michiel RS- | Gepost op: 8-11-02?23:36 |
Okee dit toppic voor de duidelijkheid. Voor : meeting de 24ste NH Amsterdam RAI TIJD op RAI : 12:30 klopt? Vertrektijd uit Heemstede: 11:30 Dus verzamelen in heemstede : om 11:15 Plaats: zie kaarten hieronder. Die onderste 2 rode pijlen geven de rijrichtingen van de groepen aan die naar Heemstede toe komen. De halve pijl geeft het punt aan waar ik van plan was te meeten. Daarboven ligt Haarlem, daar komt de Haarlem groep vandaan. Hier wat duidelijker: Die dikste rode pijl geeft aan waar alle groepen samen moeten komen. Vanaf daar kunnen we zo die lange weg (cruiqiusdijk) rijden richting de Rai. De hoofddorpgroep moet dat punt makkelijk kunnen vinden, het is vlakbij voor hun, bij dat grote Gemaal/pompgebouw. De cruqiusweg die richting Haarlem loopt is makkelijk te rijden voor de Haarlemmers want die weg gaat over in de Heemsteeds Dreef daarna Fonteinlaan en dan zit je in Haarlem, gewoon rechtdoor rijden dus. Dit lijkt mij wel goed bedacht zo, iemand die het anders wil mag het zeggen. De weg die we dus vanaf hier naar amsterdam rijden is echt vet makkelijk, de hele tijd rechtdoor over een eenzaam polderweggetje, en haast geen een stukje last van stad van amsterdam. IEDEREEN FF HIERONDER REPLYEN DIE IK KAN VERWACHTEN DAN [This message is edited by -Michiel Rs- on 8-11-02 23:47] |