Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6148 70malossi 8-11-02?20:39 Main Forum 1001 29

Topicpost
Gepost door: 70malossi Gepost op: 8-11-02?20:39
jaja. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
vanmiddag ff de garagist ge-called,omdat mn kampbak dr al een allinge week stond.
ik zeg : eeh swaah,loopt die pooiermobiel alweer of wil je morgen vroeg wakker worden langs een paardenhoofd?
hij : jaja,drek nog een keer starten en als ie t dan doet is ie geflext en mag je m meenenem.
ik : my modderfokking nigger!wurd op.peace! murder inc!

wat was het : stroomverdeler kap en rotor.
ik had de onsteking goed gesject,en bij mij vonke alle 6 de bougies en goed en regelmatig,maar ik denk dat de pouwah te zwak was en dat ie daardoor doofde en verdronk.
what ever.
ik heb nou de polen los liggen om de motronic te resetten,odmat ik er morgen mn pauwah filter en mn calibra demper dr weer onder hang.en hij moet zich ook nog aanpassen op die zwaardere drukregelaar.
en dan mee ff de 4 weggers in de pettenplank op de amp aansluiten.
en dan weer blaffen en bonken.
heb nou 2 weken met mn blaasbeest rond geflept maar met dit kutweer is dat ook geen gein.zeker geen lauwe shit.
nou mn mb af maken en dan ga ik mn blaasbeest zo boldly op fokken als no men has ever done before.
respect.

ps1: micheil,my motherfucking nigger,if he was any bigger he was my bigger nigger.backstabbing he's my trigger nigger!
ken jij niet ff een picje van mn lief blaasbeessie posten hier in this toppik,want ik ken da niet en er zijn veel nuuwbies die mijn lage race weg striet-motherfokking-fajter mt kameel niet kennen.
en dah wil i kze niet onthouden.
yes yes
ps2: wat is de zin van dit toppik?beats me?
keep on rolling baby

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved