Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61414 Spaniard 23-4-2010 19:29 Main Forum 4000 18

Topicpost
Gepost door: Spaniard Gepost op: 23-4-2010 19:29
Goededag heren,

voordat de /search zeurkinderen gaan beginnen, ja ik heb de search gebruikt, nee er is absoluut geen hond met het antwoord op mijn vraag.

Ok, hier komt ie.

zoals in mijn lopende project al vermeld staat duurde het behoorlijk lang voordat ik eindelijk eens mijn onderdelen binnen kreeg, let wel 2,5 weken gewacht op ketting en tandwielen. iets zegt mij dat dat veel te lang is.... maar goed, dat terzijde.

Ik heb welliswaar 59,95 betaald voor een set ketting en tandwielen waar verder geen duidelijke info bij stond anders dan: Set ketting en tandwielen, extra dikke ketting 12t x 47t.

Nuwel heb ik dat binnengekregen.
Maar voor die prijs, en het hele idee achter een 'set' dacht ik wel een mooi setje te mogen ontvangen (lees minimaal iris/regina ketting), echter is daar niets van waar. ik heb een of andere afthanse Sarkany ketting gekregen (ja ik weet ik ben genaaid zelfde shit is nog geen 40 euro bij andere zaken maar verder zat er een hele vage achtertandwiel bij.
voor het gemak heb ik even foto's op mijn hosting gezet.




Toen ik thuiskwam had ik al niet echt een toffe dag maar toen ik zag ik dat 2,5 weken heb gewacht om dit binnen te krijgen spoog ik er wel heel erg van.
maar goed, dat achtertandwiel ziet er nog het meest afthans uit, met name gekeken naar vorm, en de kleur :S lijkt wel een lego tandwiel (in het echt is het veel erger als op de foto). Het is blauw tot grijs gekleurd, is wel zwaar maar lijkt echt net kinderspeelgoed.

Mijn gehele vermoeden zegt dat dit rommel van de bovenste plank is en dat ik eens even goed moet praten met de toko die me dit heeft opgestuurt. maar voordat ik dat doe,
wat is dit jongens? iemand ervaring hiermee?
Sarkany? hoe slecht is dat wel niet? en dat tandwiel vooral, iemand ooit gehad?

want met zo'n lego look gaat hij zowiezo niet op mijn RS.
Ook niet nu ik al maanden wacht voordat ik weer kan rijden (aangezien mijn ketting er nu per km afligt omdat alles zo opper dan op is) Ik rijd liever nog een paar maanden niet en dat ik dan normaal spul koop als dat ik deze teffuszooi erop leg.

Op het moment sta ik op het punt dit hele setje direct de grijze bak in te mieteren.

Heb ik hierin ongelijk? zo ja, waarom? zo nee, wat is er allemaal mee fout gegaan bij anderen?
Klopt het tevens dat aan 1 kant van het tandwiel meer schuine zijde is als aan de andere kant? gaat hierdoor je ketting er niet een beetje aflopen?

Dit bericht is gewijzigd door Spaniard op 23-4-2010 om 19:30 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Spaniard op 23-4-2010 om 19:32 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved