Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61391 | the mechanic | 21-4-2010 9:22 | Technical Forum | 810 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: the mechanic | Gepost op: 21-4-2010 9:22 |
goede morgen na zoeken in de faq de nowledge base en de zoekfunctie ben ik er nog niet helemaal uit het gaat om mijn honda mb ik ben hem nu aan het opbouwen hij word veel gebrukt voor woonwerkverkeer en helaas werk is tegenover het politiebureau. Dus vandaar dat ie "standaard" word dit is de setup - imi dikke bocht standaart pijp (onbegrenst dus) - orri hm 50cc - 2 klepsmembraam met carbon kleppen en die grotere doorgang - orri kahin hm16 (13mm dus) en mbx verlegen 18 inch orri luchtfilter met ruime binnen bochten en aanzuig nu komt het mijn achtervlg heeft nu een 45 vertanding en het liefst laat ik die zitten hij is nieuw en de bevestegingsbouten die zien er niet uit dus daar blijf ik liever af dus ik dacht nu 12 of 13 voor en 45 achter is dat met deze softe setup te doen of adviseren jullie dat ik achter toch echt kleiner ga ik kon in diverse oude (2006) toppics het volgende vinden voor de standaard maten. 13 - 42 voor een nederlandse mt met 4bak 12 - 45 voor een belgische mt met 5bak 14-40 werd ook genoemd het betreft hier wel mt's en geen mb,s willen jullie met mij meedenken want het liefst heb ik meteen de goede vertanding te pakken zodat ik niet nadat ik zijn eerste rit ermee gemaakt heb hem weer uit elkaar kan schroeven mvg the mechanic (mischien is dit toch een kleine vragen toppic maar ik vond de tekst te uitgebreid) |