Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61306 | gulduded | 13-4-2010 17:37 | Technical Forum | 5532 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: gulduded | Gepost op: 13-4-2010 17:37 |
Hallo, Ik had zondag mijn brommer uit elkaar gehaald. En had toen ook mijn tank eraf gehaald. Want ik ging mijn brommer opnieuw afstellen. Nu had ik allles dus weer gemonteerd en hij reed goed(dus goede afstelling) maar helaas, tot mijn grote schrik hoor ik vanochtend een raar geluid uit mijn brommer lopen, heel droog geluid(warmloper. Dus ik naar me vader toe heb alles verteld. En hij zegt je olie is niet goed. Bleek er een slangetje dus van me olie, onder me benzine tank te zitten. En mijn brommer heeft dus geen olie gekregen. Nu heb ik hem net weer aangesloten. Nu rijd hij weer goed, maar hij maakt een raar geluid.(aanschrapend-droog geluid, waarschijnlijk krukas lagers). Dus ik net naar de brommer boer, hij zegt ja zijn je krukas lagers. Moet ik nu me hele blok uit elkaar halen? Wat is het slimste om nu te doen? Ga van het weekend wel me cilinder eraf halen. Dan kijken hoe die eraan toe is. Als die nog oke is. Dan scheelt dat weer. En wat kost het me om het te laten doen? Bij iemand hier op dit forum? Of weet iemand nog een adresje? Ik zou dit graag willen weten. Dit bericht is gewijzigd door gulduded op 13-4-2010 om 17:38 uur. |