Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61224 | gulduded | 6-4-2010 16:35 | Technical Forum | 2607 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: gulduded | Gepost op: 6-4-2010 16:35 |
Hallo, Na een stukje gereden te hebben op mijn Senda(oud blok) ik was op weg naar de Intersport, maar hij was dicht. Ik mijn brommer even uitgezet. Begin ik weer te rijden, maar na ongeveer 200 meter begint hij te verzuipen wanneer ik vol gas gaf. In versnelling 1 kon hij alleen goed optrekken. Maar wanneer ik verder schakelde en mijn gas vol openhield verzoop hij zich. Wanneer ik mijn gas voor 1/4 deel ophield reed hij wel, maar natuurlijk niet snel(28km). Toen ik eenmaal thuis was, brommer neer gezet. En hem even een uurtje laten staan. Daarna ging ik weer rijden en tot mijn verbazing reed hij weer gewoon goed . Even in mijn straat gereden, iets van 500meter ongeveer heen en weer paar keertjes. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?? Net even gekeken weet niet of het er invloed op heeft, maar bij mijn rubber(bij spruitstuk en carburateur) lekt hij benzine wanneer de motor loopt. Ik denk dat er in dat rubbertje een scheurtje zit. En dat ik die nieuw moet halen. Dit bericht is gewijzigd door gulduded op 6-4-2010 om 18:03 uur. |