Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61201 | YZ50crosser | 4-4-2010 18:43 | Technical Forum | 1613 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: YZ50crosser | Gepost op: 4-4-2010 18:43 |
ik heb gister de bx Hoeve gehad. thuis heb ik getest op het gras. ding liep Super! ik kom daar in de Hoeve, de baan was behoorlijk zwaar en nat. na 1 rondje zo ineens: Bwooaaaph, en toen was ie uit. en kreeg 'm niet meer aan. ff later kon ik hem wel zo weer aantrappen. doet hij het weer 3 minuten ofzo en dan zo ineens valt hij weer uit van alles geprobeerd, kan er niet achter komen wat dit is. weten jullie iets waar het wél aan kan liggen? ik heb ook al men 21mm pwk geprobeerd: precies het zelfde verhaaltje. naa paa minuten valt hij uit. oja, en als ik de bougie er uit haal dan is ie beetje nat. DIT IS GEEN KVS. zal toch geen blokolie zijn dat de krukaskering lek is? enige verschil met thuis en op de crossbaan is dus eigenlijk de ondergrond en de mengsmering die er inzit. dit is wel allebei 1:35, maar wat er thuis inzat was redelijk oud en wat er in de hoeve in zat was vers. Setup: doppler 50cc hebo kruk ori ontsteking 8 kleps v-force 24mm PWK stage-6 twv 12/71 Dit bericht is gewijzigd door YZ50crosser op 4-4-2010 om 18:44 uur. |