Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61193 Wesleyy 3-4-2010 20:06 Begin Forum 4888 15

Topicpost
Gepost door: Wesleyy Gepost op: 3-4-2010 20:06
hallo
het gaat hier om de Malaguti xsm uit 2009 met een am6 blok
Ik hb der laast een nieuwe uitlaat onder gezet
de Yasuni Hm cros.
als ik me brommer start loopt hij helemaal netjes
ik hb een grotere sproeier gezet, en afgesteld
bougie heeft de goeie kleur.
als ik in me vrij sta en ik geef vol gas . komt hij niet boven de 3000 / 5000 toeren . met de standaard uitlaat haalde hij zonderporblemen de volle toeren. maar met die nieuwe (snelle pijp) lukt dat dus niet . ik dacht toen dus dat het me Cdi is. dus ik heb hem ontgrenst, eenmaal ontgrenst haalde hij de volle toeren wel met heel veel moeite. dus ik veder proberen af te stellen grotere sproeier ect bougie weer goede kleur. dus in ze vrij haalt die de volle toeren wel met moeite , maar als ik ga rijden. hapert hij super erg en komt hij met nog meer moeite naar de volle toeren. dus ik kwam er niet meer uit. dus bij de garage/dealer. om advies gevraagd en die zei ook het legt aan de afstelling . of het zou je cdi zijn dat hij het niet aan kan en dat je een race cdi moet halen.
zouw dit Komen door kwestie van dat hij niet goed is afgesteld of dat de cdi het niet aan kan , het gaat hier om de Moric Cdi (zelfde model als die van de yamaha dtx50 van 2007 ) en de malaguti xsm lijkt ook heel erg op yahamha dtx . dus iemand enig idee of het de Cdi is of de afstelling of nog wel iets anders ?

Mvg wesley

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved