Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61181 | QingBai | 2-4-2010 19:28 | Technical Forum | 1580 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: QingBai | Gepost op: 2-4-2010 19:28 |
Dag BFers, Ik advies nodig voor mijn Derbi Senda - R. Ik heb een vertanding van 12 voor - 72 achter. Ook zit er een Yasuni racing uitlaat op (links bovenlangs) Hij gaat 80 op de teller. Zoals je ziet aan de vertanding trekt hij als een (...). Maar het probleem is dat als ik hem in z'n 6 door trek en hij rond de 75-80 kmpu begint te rijden hij heel hard trilt en rare geluiden maakt. Ik blijf dus gewoon 70 rijden. Maar nu heb ik dus ook gehoord dat omdat hij zo fel is de lichten snel doorbranden. Dat wil ik niet! En ik wil ook gewoon vol gas kunnen geven en niet de hele tijd rond de 70 blijven rijden (Domino snelgas = moeilijk 1 snelheid aan te houden). Dus nu zag ik dit: http://link.marktplaats.nl/329322733 En als ik er dan 1 prop of zo uit haal en een kleiner achtertandwiel (53 t) achter op zet leek mij dat ook wel prima. Maar de 1 zegt doen, maar de ander verklaart me voor gek; omdat hij zo goed loopt en je geen Yasuni inlevert tegen een Bidalot. Nu gaat het er om wat ik wil, dat weet ik maar als jullie nog met wat keiharde argumenten komen weet ik zeker dat ik een goede beslissing neem. Alvast bedankt! Q.B. |