Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61168 limburger 1-4-2010 20:22 Technical Forum 4201 37

Topicpost
Gepost door: limburger Gepost op: 1-4-2010 20:22
HOi,

Ik ben vandaag met de brommer naar school geweest (DRD) in de proefwerkweek, toen ik mijn pw had gemaakt wou ik hem starten en naar huis gaan. Maar toen ik aan kwam lopen zag ik een plas van 1 meter doorsnee onder mijn brommer liggen. Ik duw mijn vinger erin en ruik: benzine. Draai hem op het contact tank zowat leeg! Ik wil hem starten om snel naar het tankstation te rijden, maar mijn kickstart pedaal hing vast, toen ik hem uitklapte leek hij wel tegen een muur te zitten, toen ik een keer goed kickte sprong hij los maar ging nu veel zwaarder? Dus ik een paar keer gekickt: niks dus maar aangerent na 400 meter met 2 man duwen en ik erop ging hij aan. de eerste 50 meter bleef het achterwiel gewoon stil staan en daarna rolde hij weer mee. Ik vertrouwde het niet en reed meteen naar het tankstation. Toen ik hem thuis had staan heeft mijn moeder me met de auto naar school gebracht voor mijn mondeling, daarna heb ik de beveilingings beelden terug gekeken en waarschijnlijk heeft er iemand aan mij brommer gezeten. Maar nu vraag ik me af hoe kan die kickstarter zo zwaar gaan nu??? EN dan van het lekken heb ik al. Ze hadden waarschijnlijk dat slangetje wat vanuit je benzine tank naar je carb loopt wat los getrokken.
Maar wat kan die zware kickstart zijn ?

Gr's Joris (limburger)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved