Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61119 MarcoZ1 29-3-2010 16:03 Elektronica Forum 3745 12

Topicpost
Gepost door: MarcoZ1 Gepost op: 29-3-2010 16:03
Ik heb sinds kort een Rieju RS2, en ik ben er echt heel erg blij mee
Helaas heb ik wel 1 probleem sinds een paar dagen geleden: als ik het knopje omdruk van de knipperlichten, zijn de knipperlichten gewoon de hele tijd aan ipv dat ze knipperen. Soms knipperen ze wel, maar dan is het bijvoorbeeld 3 seconden aan, 1 seconde uit, 3 seconden aan, etc.

Er zit een nieuwe accu in omdat de vorige al 2 jaar oud was en heel erg snel leeg was.
Het starten gaat nu ook niet meer zo makkelijk als normaal, ik moet nu als ik op het start-knopje druk ook meteen wat gas geven zodat hij beter aanslaat.
Ik dacht dat de accu leeg was, maar ik heb zo'n 30km gereden en het is nog steeds hetzelfde (weet niet of 30km lang genoeg is om de accu een beetje bij te laden).
In het dashboard wordt aangegeven dat de accu helemaal vol is, of 1 van de 8? streepjes eraf.

Hij heeft van maandag t/m vrijdag stilgestaan, maar ik denk niet dat dat het probleem is (heb er niet zo veel verstand van trouwens).
Is er iets mis met de kabelboom ofzo?

Toch best een lang bericht geworden, sorry, maar hopelijk kan iemand me helpen want ik vind het nu haast te risicovol en vervelend voor andere mensen als ik zou gaan rijden nu.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved