Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61098 | Chicken | 26-3-2010 22:49 | Elektronica Forum | 4263 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: Chicken | Gepost op: 26-3-2010 22:49 |
Hallo, Ik ben helaas, tot mijn grootste verdriet achter een defect gekomen bij mijn Sachs MadAss. En 3 keer raden, het heeft met de elektronica te maken. Ik wou 's avonds naar huis rijden, dus ik probeerde em te starten met de elektrische start, wel draaien enzo maar sloeg niet aan. Dus ik gewoon met de kick start hem gestart. Alles draaide en werkte gewoon. Ik ben toen gaan rijden met mijn verlichting aan (alles wat ik had) Onderweg, viel mij op dat mijn licht steeds minder fel werd. Ik ben gewoon doorgereden, en niet doorgehad dat mijn snelheidsmeter (digitaal) steeds zwakker werd en niet meer mn snelheid aangaf, hier ben ik achter gekomen toen ik onder een lantaarnpaal langs reed. (display verlichting doet et niet sinds ik em gekocht heb.) Eenmaal thuis aangekomen, deed mijn achterlicht (LED's) het helemaal niet meer, en mijn voor licht alleen mijn minimale verlichting heel zwak, display van km/h meter deed et niet meer, en mijn E-start draaide niet eens meer, als ik op et knopje drukte brandde mijn licht nog zwakker. Ik denk dus dat mijn accu nu leeg is en mijn dynamo of wat dan ook mijn accu moet opladen niet werkt. Hulp is echt heel erg welkom, ik ben ten einde raad Luuk |