Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61060 | konterbonker | 24-3-2010 10:07 | Begin Forum | 987 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: konterbonker | Gepost op: 24-3-2010 10:07 |
Het SOBW seizoen begint weer... Voor mensen die geintresseerd zijn om te kijken naar wedstrijden zijn natuurlijk altijd welkom, er hoeft geen entree worden betaald als je naar een wedstrijd komt kijken ! Eerste wedstrijd vindt plaats in Lelystad, op het Midland circuit.. 1 van mijn favoriete circuits ivm de breedte, bochten en de moeilijke inhaal manoeuvres... Alles is 50cc behalve de Scooterklasses dus vandaar dat ik dit op brommerforum plaats. Zelf rij ik ook natuurlijk mee, in de Sport Water klasse. Ik weet mijn god niet of ik vooraan mee ga doen of achteraan kom, dit omdat ik op mijn machine nog geen meter mee heb gereden.. en a.s. weekend is de wedstrijd al ! MAARJA! Ik ben waarschijnlijk de enige met Repsol kleuren dus ik ben makkelijk te herkennen.. Zaterdag is de training, is niet zo spannend maar voor mensen die graag willen komen kijken en niet naar mijn wedstrijddag (zondag) kunnen komen zijn zaterdag natuurlijk welkom ! Het is niet alleen leuk om naar de wedstrijd(en) te kijken, het is ook heel leuk om even langs de tentjes te lopen en te kijken waar iedereen mee bezig is met sleutelen en een praatje maken... of je gaat brommers bewonderen voor de wedstrijd schema, deze is te zien op de website zelf van de SOBW: www.sobw.nl En dan kijken onder het kopje: 'komende wedstrijd' Hoop dat de zon zal stralen.. hele weekend lang! P.S. PITBABES WANTED! ! Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 24-3-2010 om 10:43 uur. |