Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60915 Stefann92 14-3-2010 16:54 Begin Forum 5452 22

Topicpost
Gepost door: Stefann92 Gepost op: 14-3-2010 16:54
Ik weet niet of ik het in de goede gedeelte plaats maargoed.

Ik ben afgelopen zaterdag naar deze scooter wezen kijken http://link.marktplaats.nl/314115279 het is een Ludix snor uit 2008 met 7340km op de teller. Hij staat te koop bij mantel en de vraagprijs met 3 maanden garantie was 1050,- maar toen ik naar mantel ging zei die dat dan een foutje was en dat ze er 1150,- voor vroegen.
Hij vertelde dat deze ludix exclusief was, en dat ik snel moest beslissen en heb dus tot dinsdag 18:00 de tijd. Maar ik heb dus totaal geen verstand van scooters en ik wil niet dikke onderhoudskosten aan dat ding hebben, want ik hoor van veel mensen dat je bij 7500 en 10 000km veel dure moet laten vervangen. Daarom ga ik ook niet particulier kopen want dan weet ik helemaal niet wat ik koop, hier heb ik teminste nog 3 maanden garantie!
Er zaten ook wat krasjes op de rechter voorkap, maar die zou vervangen worden omdat dat nog onder garantie zal vallen. Er zit een nieuwe uitlaat op waardoor die weer 25km/h loopt maar ik wil hem het liefst 50km/h laten lopen, en lekker snel laten optrekken. Toen zei de verkoper dat ik er een nieuwe uitlaat van 130 euro op moest laten zetten.

Dan zal ik dus uitkomen op 1280,- incl rijklaarkosten, nieuwe uitlaat(zonder varioring?), 3 maanden garantie, overschrijvingskosten.

Toen ik nog verder keek in de winkel zag ik een gloednieuwe ludix staan voor 1499,- dat is maar 220 euro meer..

Hebben jullie misschien advies voor het onderhandelen over de prijs? Het liefst zal ik hem voor 1100 incl alles meenemen. Of zal ik toch voor de nieuwe gaan?

Ik koop hem vooral voor de zomer, wil hem weer verkopen begin 2011.

Alvast bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved