Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60901 | Voetentje | 13-3-2010 20:36 | Main Forum | 1403 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: Voetentje | Gepost op: 13-3-2010 20:36 |
Ik kan dus voor een leuk prijsje aan een 80cc MBX blok komen. Dit blok komt met: Cilinder (80 ori) Carb. (nnb) Spruitstuk (nnb) Membraan (nnb) Uitlaat (nnb) Ontsteking (nnb) Maar ik had een paar vraagjes hierover: 1. Ik weet dat dit blok er zo onder past maar is er een verschil qua elektronica maar ik op moet letten? 2a. Ik ben van plan een andere cilinder te nemen maar welke? De Athena of de Malossi? Als men van de eerder genoemde cilinders enkele plus en minpunten kan noemen. Aan snelheid zit ik te denken aan een goede 100 ongv. het gaat mij meer om de trekkracht. 2b. Ik las ook ergens dat er een verschil zit tussen de nieuwe en de oude malossi. Hoe kun je dit zien? 3. En wat voor carb. wordt hierbij dan aangeraden en ook weet ik niet welke uitlaat hier het beste bij past. 4. Houd mijn achterbrug dit wel? 5. En volgens mij zit in een 80 blok meestal een 4-plaats koppeling. Is dit sterk genoeg voor de malossi/athena of moeten er andere veren/platen in of moet hij uitgedraaid worden naar een 5-plaats? Dit bericht is gewijzigd door Voetentje op 13-3-2010 om 20:51 uur. |