Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6084 Werner 4-11-02?17:39 Main Forum 2531 37

Topicpost
Gepost door: Werner Gepost op: 4-11-02?17:39
Nou het was weer zo ver ben net aangehouden door 2 motoragenten :n :n ik ging ff sporten met 3 schooterrijders en ik ging het hardst gaan ze weer achter mij aan :a ineens een motoragent naast me terwel ik de hele tijd in ze 2 rijd dus ong. 45KM dus ik stoppen zegt hij goedemiddag mag ik je papieren even zien (Die heb ik dus niet er zit een plaatje van me tomos op me Honda MT-5 waarmee ik werd aangehouden :a ) en ik heb ook geen certificaat ben 15 even voor de duidelijkheid dus ik zeg tegen die agent nou sorry me papieren en me certificaat zitten allemaal in me andere jas zegt hij nou jongen dat is niet best wat doe je hier op de weg dan ik zeg ja humm rijden hij moest lachen hij zegt ik laat je dit keer gaan maar de volgende keer als je je papieren niet bij je hebt dan gaat het geld kosten dus ik zeg ja stom van me hij zegt nou start dat ding en rij weg voordat ik me ga bedenk dus ik blij dat ding starten en ik rij weg me maat (Die achterop zat) scheet 24 kleuren in ze broek hahahaha maarja weer een aanhouding overleefd

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved