Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60759 robbertd92 2-3-2010 19:39 Technical Forum 2076 7

Topicpost
Gepost door: robbertd92 Gepost op: 2-3-2010 19:39
Beste bf'ers

Ik heb sinds kort problemen met mijn derbi senda.
Hij is van 2005 en heeft bijna 22000km gelopen. De brommer is nog helemaal standaard en ik heb ook niks recent veranderd, buiten gewoon onderhoud.

Het begon eigenlijk met knallen uit de uitlaat als ik hem wou starten en een paar dagen later begon die inneens ontzettend te stotteren laag in de toeren. Als ik gewoon gas blijf geven dan trekt die uiteindelijk wel gewoon goed door zoals normaal. Nu dacht ik eerst aan de bougie omdat die ook al een tijdje meegaat, dus heb ik de bougie veranderd maar niet echt veel verschil gemerkt. Vandaag heb ik de carberateur schoongemaakt, die ga ik morgen opnieuw erop zetten eens kijken wat dat doet maar ik verwacht niet dat dit het probleem is.

Ik ben bang dat ik het probleem moet zoeken bij de ontsteking. Ik heb een eurobegrenzer erop maar zei beweren op hun website dat de ontsteking hier niet onder kan lijden.

Wat ik verder nog kan zeggen is dat de uitlaat bij de demper altijd vrij nat is (olie)

Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat het probleem kan zijn en me misschien verder kan helpen.

Gr Robbert



Dit bericht is gewijzigd door robbertd92 op 2-3-2010 om 19:39 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved