Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60735 | FreakyRik | 28-2-2010 23:11 | Main Forum | 960 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: FreakyRik | Gepost op: 28-2-2010 23:11 |
Hallo mensen, Ik heb even een paar vragen, mijn brommer doet namelijk nogal raar, en gezien mijn verleden met problemen en reparaties aan dit ding, begin ik het nu al spuugzat te worden Stotteren: Vanaf nog niet zo lang stottert mijn brommer ineens heel erg boven in de toeren (meestal zo rond 8-9K) En echt merkbaar wordt het eigenlijk pas rond de 3e versnelling, dan houdt ie flink in en begint geweldig te stotteren, het houdt dan aan, maar met veel moeite klimt hij er over heen en dan klimt hij heel langzaam hoger naar de 10-11K, Dit gebeurt in elke versnelling vanaf de 3e KVS spuiten: Dit ook nog niet zo heel lang, is erg vreemd. Het maakt niet uit hoe vol ik mijn tankje gooi, maar elke keer als ik rij dan spuit het onder mijn dop vandaan, totdat het hele tankje compleet leeg is. en daarbij wordt de cilinder best snel warm, ook na een nacht koud te zijn geweest hoef ik maar 500m te rijden of hij is al weer behoorlijk warm. lang roken: de brommer blijft abnormaal lang doorroken en best hard ook. ook al is ie toch (met huidige omstandigheden ^^^ snel warm) Zelf zat ik te denken aan de koppakking, maar die is net nieuw, samen met een nieuwe voetpakking en zuiger Hebben jullie misschien enig Idee hoe ik een van deze, of het liefst allemaal van deze problemen moet aanpakken/oplossen? En is het gevaarlijk om hiermee rond te gaan rijden? dat leek mij wel zo vanwege de warmte ontwikkeling, maar hij wordt niet extreem heet ofzo, hij is alleen snel warm, maar hij wordt ook weer niet te heet. MVG Rik Maskoet |