Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60662 | Niek27 | 21-2-2010 21:20 | Technical Forum | 5988 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: Niek27 | Gepost op: 21-2-2010 21:20 |
Hallo, Vanmiddag heb ik mijn TSX-blokje eronder weggehaald om hem eens te reviseren om daarna m'n 70cc eurokit met 20mm erop te zetten. Het blokje eronderweg halen was geen probleem. Het splitsen ging al klote, de schroeven zaten achterlijk vast, ik heb er 5 moeten uitboren omdat de koppen rond waren gedraaid en toen kreeg ik hem met moeite uit elkaar. Erachter komende dat er geen eens pakkingen tussen de carterhelften zaten Van de koppelingskant heb ik alles (sommige schroeven weer met veel moeite) eruit kunnen halen. Toen ik de twee helften uit elkaar had, kwam ik erachter dat de krukaslagers veel speling hadden, dus moet de krukas uit het rechtercarter. Dit lukt me niet, de krukasmoer zit ook al zo achterlijk vast, heeft iemand misschien een goed idee om deze los te krijgen? Ik heb meerdere dingen geprobeerd, maar niks werkt Het volgende wat ik tegenkwam was dat er geen pinnetje in de schakelwals zat, waardoor de neutraalschakelaar niet aangeeft dat ie in de neutraal staat. Ik wil dit gewoon voor mekaar hebben, is wel net zo makkelijk voor het stoplicht etc. Weet iemand de afmetingen van dat neutraalschakelaar pinnetje wat in die schakelwals zit, en welk materiaal is dit? Of heeft iemand er 1 liggen/ weet waar ik er 1 kan kopen? Mvg Niek |