Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60620 kenny77 18-2-2010 18:29 Contest Forum 14809 77

Topicpost
Gepost door: kenny77 Gepost op: 18-2-2010 18:29
inzending is gesloten

tussenstand:

(Puch_Chopper 3)
(antonhonda 1)
(De Schout 3)
(tsxhunter 5)
(ikkejw 1)
(4takker 3)




We gaan weer iets anders doen.

Naar aanleiding van de reacties in dit CF topic ( http://www.brommerforum.nl/showtopic/60538/2 ) kunnen we weer een soort gelijke maken.

Wat is de bedoeling?
Het is de bedoeling om een foto met jouw brommer hier te plaatsen die zo uniek of grappig mogelijk is.

Bijvoorbeeld: je bent met een speciale expeditie, met de brommer naar het regenwoud gereden om te kijken wat de uitstoot van een brommer doet met de natuurlijke leef omgeving in het regenwoud.
Van deze unieke reis heb je uiteraard een foto van jouw brommer in het regenwoud genomen en deze kan dan mooi hier mee doen.

Of je hebt met de brommer mee gereden in de carnavals optocht en was je brommer helemaal aangepast , wat voor jou weer een unieke ervaring was.

Of je bent als eindexamenstunt voor school met de brommer in het klas lokaal gereden.

Wat ik probeer te zeggen, kies jouw uniekste foto van jouw brommer uit en plaats die hier neer met een korte omschrijving, waarom die foto uniek is en hoe je tot deze unieke gebeurtenis bent gekomen.

Regels:
- een foto van jouw brommer (als het een foto van 100 jaar geleden is en die brommer heb je niet meer, maar je kan aantonen dat op dat moment het voertuig van jouw was dan is dat ook goed)
-Geen photoshop.
-Uiteraard kunnen de mensen die geen brommer meer hebben maar inmiddels een motor hebben ook mee doen.
- Ik geef jullie 7 dagen de tijd om jouw uniekste foto op je computer terug te vinden of een foto te maken.
- je plaats per user 1 foto, voor deze ene keer mag je deze post net zo lang editten totdat de deadline is verlopen.

Ik ga zelf niet de uniekste foto uitkiezen , maar dat doen jullie , de BF users.
Omdat in het verleden de poll niet eerlijk werd verlopen, houd ik de stand bij.
Hoe doen we dit, als de 7 dagen om zijn kunnen jullie mij een inbox sturen , waar jouw stem naartoe gaat en dan turf ik die stem weer hier in de begin post af.
(Denk je van pff dat is mij te veel werk, je hoeft alleen de naam waar jou stem naartoe gaat, naar mij te inboxen (kort en bondig), je bent niet verplicht om je dag belevenis ook te typen, mag natuurlijk wel. )

Het belangrijkste wat is er te verdienen??
Je kan kiezen uit 2 opties namelijk:

Prijs 1: je kiest ervoor om 2 punten te pakken en zo je kans op de winnaar van CF te vergroten.

Of

Prijs 2: Je kiest voor 2 gratis nachten op de BM2k10, gesponsord door mij. (als de BM door gaat natuurlijk)

Deze keuze is dus aan de winnaar.

De inzending sluit op donderdag 25 februari 2010 om 0:00 uur

Veel succes!

De inzendingen:

KLIK OP EEN VAN DE ONDERSTAANDE AFBEELDINGEN (WAAR JOUW STEM NAARTOE GAAT), OM JOU STEM UIT TE BRENGEN































































Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 19:41 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 19:42 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 20:30 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 22:51 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 22:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-3-2010 om 22:54 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved