Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6034 ardan 1-11-02?17:16 Technical Forum 1189 13

Topicpost
Gepost door: ardan Gepost op: 1-11-02?17:16
ik wilde nu een minibrommer maken,maar niet zo klein als een minibike,ik ben van plan om als wielen,2 voorwielen van een rocket (scooter) te gebruiken (vriend van me heeft nog een wrak dus das daarmee).dus dat word voor en achter schijfrem.

als vork de scootervork,maar kroonplaten etc al net boven de bewegende vorkdelen,snappie?
==]hier dus-------stuur(normaal)

achterbrug van een mbx,inkorten,bussen maken dat wiel past,beugel vor remklauw en natuurlijk tandwiel op wiel maken.

frame word zelfbouw en stuk van mbx (achterste met vering etc houden)

ik heb zo alles wel al bedacht en het ZOU moeten passen,maar als ik begin zie ik het wel waar ik aanpassingen moet maken.


NU KOMT DE VRAAG,welk blok kan ik het beste gebruiken,ik heb al gedacht aan mbx blok,maar das misschien teveel van het goede en dan zit ik met gescheiden smering,koppeling,schakelen en op zo'n klein ding heb ik daar niet veel zin in. dus dacht ik aan een caminoblok,maar das met vario dus toch niet, dan kwam ik uiteindelijk bij een puch maxi blok (met kickstart dan wel),maar dit is misschien weer wat te weinig.

dus welk blok is meer als een puch blok,minder als een mbx blok, rijd op mix en moet niet schakelen en is goedkoop,dus niet zo'n ding waar er nog maar een paar van zijn en geen onderdelen voor zijn

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved