Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60317 .luuk 28-1-2010 15:55 Technical Forum 539 3

Topicpost
Gepost door: .luuk Gepost op: 28-1-2010 15:55
hallo, ik zit met een probleempje en hoop dat jullie mij kunnen helpen, en ja, ik heb al gezocht en afstelfaqs gelezen maar dit stond er niet in




Derbi 09

ik heb vorige week de prop volledig verwijderd, van mn derbi (deze was eerst gewoon naar binnen geslagen)

van sproeier 88 naar 104 gegaan

nouja hier merkte ik niet veel van in top/acceleratie dus afgelopen dinsdag ook maar die ''piemel'' eraf geslepen, en dicht gevouwen/gelast
dit keer heb ik niets aan de sproeier gezeten

nu merk ik dus met rijden dat hij wel degelijk harder gaat, en veeel harder trekt.


maar nu komt het: vanaf stilstand wegrijden gaat aardig, maar stotterd nog wel.

als ik in een hogere versnelling rijdt, en de toeren laat zakken (tussen 4 a 5 k) en ik geef gas (zowel vol als half )komt ie er erg moeilijk doorheen, ook stotteren.

dus je zou zeggen dat ie te rijk staat.

maar nu komt het vreemde als ie stationair draait @ +/- 2000 toeren zakt ie na een tijdje tot 1500 toeren en als ik dan gas wil geven smoort, ie dus bleuuuuh,
dit is alleen todat ik over de 2500 heen ben en daarna is het over

verder is de bougie( na een tijdje volgas) aan de ene kant lichtbruin/wittig en aan de andere kant zwart


dus nu zit ik met een dilemma, ik wil de sproeier kleiner doen om dat stotteren te verhelpen, maar dan ben ik bang dat ie dus te arm gaat lopen.

verder is de bougie( na een tijdje volgas) aan de ene kant lichtbruin/wittig en aan de andere kant zwart

heeft iemand dit zelfde gehad? of weet je wat ik eraan moet doen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved