Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60297 | Nicky_50cc | 26-1-2010 20:49 | Begin Forum | 12408 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Nicky_50cc | Gepost op: 26-1-2010 20:49 |
Halloo Heb een vraagje,hopelijk kan iemand mij helpen,ben nieuw op dit forum dus als dit bericht in de verkeerde categorie staat,mijn excuses dan. Maar ik heb een derbi senda sm x-race model 2009, Opgevoerd,uiteraard, aan veranderd ; - Originele uitlaat VOLLEDIG ontgrensd - Snelle bocht op gezet,dus dikkere bocht - sproeier van 94 ingezet - Powerfilter gezet - tandwiel veranderd van 11 naar 13 Nu zit ik dus met een probleem, ik heb 2 maanden terug ongeveer gewoon de originele uitlaat ontgrensd,snelle bocht tussen gezet,en een sproeier van 86 erin gezet,en tandwiel veranderd van 11 naar 13. Ging zeer goed,geen problemen mee gehad. MAAR!! Nu heb ik er een powerfilter ingezet,beetje mooier kabaal en een sproeier van 94 gezet. Ik heb er een dag mee rondgereden,niks op aan te merken, Maar toen ik hem in de garage stockeerde zag ik dat hij lekte,niet veel maar het is precies olie met brandstof,mijn mengsel denk ik gewoon. Carburateur is al zuiver gemaakt geweest en alles zit goed vast.tijdens het rijden merk je er niets van. Ik hoopte dat iemand misschien ooit hetzelfde had meegemaakt en mij uit de nood kan helpen. zou het alvast zeer erg aprecieren! ALLE ANTWOORDEN ZIJN WELKOM. Alvast bedankt, Groetjes Nicky |