Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6028 | jhillen | 1-11-02?08:01 | Main Forum | 656 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: jhillen | Gepost op: 1-11-02?08:01 |
Nou ik heb dus een tijdje geleden nieuwe Clip ons gekregen, maar nu weet ik eigenlijk niet hoe ik die erop kan zetten... ja natuurlijk begrijp ik ook wel dat je ze om je voorvork moet pleuren en dan alles overzetten van je stuurtje naar die clip-ons. Maar wat doe je dan met je ori stuur ?? ik bedoel, die zit met 2 lange bouten vast in je voorvork maar als je die 2 stuurhelften eraf haalt en je probeert die 2 bouten in de voorvork te draaien, dan komt er allemaal voorvork vloeistof uit... (het gaat hier trouwens over een NSR ) Ik vraag me dus af hoe ik dat moet doen ? zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben of gewoon weten wat ik moet doen zodat die vloeistof er niet uit komt zetten ?? Ik kan moeilijk die clipons erop zetten en dan die ori stuurhelften erop laten zitten :a zo zien ze eruit: [URL[t]]http://www.estec.esa.int/outreach/iaf2000/pictures/1535_kappen 002.JPG[/t]KLIK HIER VOOR DE FOTO![/URL] Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ! mzzl [This message is edited by jurriën Hillen on 1-11-02 08:06] |