Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60251 ds-sm-apple 22-1-2010 14:54 Main Forum 1059 6

Topicpost
Gepost door: ds-sm-apple Gepost op: 22-1-2010 14:54
Laatst ben ik aangereden op de rotonde door een vrouw die mij niet aanzag komen op mijn Yamaha Slider. Nu heeft zij mij van de zijkant "geramd" maar door het gladde weer ben ik meegeschoven en ben niet gevallen. Nu is de achterzijkap gebroken, die uitlaat beschermer beschadigd, de treeplank en beenschild beschadigd. Deze krijg ik vergoed omdat het haar schuld was. Nu kreeg ik bericht van de verzekering dat ik de scooter eerst moest laten maken bij de zaak waar ik ook een schade rapport heb laten opstellen, en het bedrag van de rekening later op mijn rekening gestort zou krijgen. Is dit de normale gang van zake? Want ik vind het reuze sonde om nu 3 nieuwe kappen erop te zetten, aangezien ik over een aantal weken de hele kappenset laat spuiten in een andere kleur. Ook ga ik van de achterkap een customkap maken dus dit hoeft ook niet perse een nieuwe te zijn. Kan ik dit verhaal doen bij de verzekering op de hoop dat ik dan gewoon mijn geld krijg, of is er een ander verhaal waarop de verzekering zegt dat ik het geld zo krijg zonder de bon te laten zien? Het gaat om 300 euro geloof ik.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved