Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
60118 Patato 9-1-2010 21:17 Main Forum 2645 16

Topicpost
Gepost door: Patato Gepost op: 9-1-2010 21:17
ongeveer drie en een halve maand geleden was ik lekker aan het toeren, lekker weertje, dus ik mooi op de weg rijden waar ik op het fietspad moest. niks aan het handje, hoor ik opeens sirene, zie ik in m'n spiegel een zwart polo'tje eraan komen, ikke ging netjes aan de kant, dacht dat het niet voor mij was, stopt ie. stapt een agent uit: "zo, grappenmaker" hij helemaal boos, bleek ie het stop politie teken al de hele tijd aan te hebben gehad, en ik had dat heel niet gezien, aangezien het nog 200 m tot de duitse grens was dacht hij dus dat ik aan het vluchten was, maar nadat ik hem had uitgelegd dat ik niet zo dom ben om te vluchten was ie weer wat aardiger.

maar toen kwam het: hij had mij geklokt op 74 gecorrigeerd, en ook nog bergopwaarts ook . daar zou ik dan mooi eens een vette bekeuring voor krijgen zoals hij zij. en ik had nog geluk volgens hem, omdat het eerste bureau met rollerbank ongeveer 8 km rijden was ik niet mee naar de roller hoefde. toen vroeg hij of ik dat stuk vaak moest rijden, ikke: "nee meneer, ik ben hier nog nooit geweest en ik wist ook niet dat ik hier op het fietspad moest en ik vond die auto's nogal hard rijden dus ik dacht het is wel zo veilig om mijn snelheid aan die van de overige weggebruikers aan te passen".

toen vroeg hij wat ik dan moest op een weg waar ik nog nooit was geweest vlakbij de duitse grens, ikke: "ik ben gewoon voor mijn plezier een rondje aan het rijden meneer". dat vond hij zo leuk blijkbaar dat hij de bekeuring voor de snelheid liet zitten ik zou alleen een bekeuring krijgen voor op de weg rijden. schrijft ie mijn gegevens op een standaard kladblokje, dus niet op zo'n bonnenboekje, en ik kreeg ook geen groen bonnetje mee. hij zij binnen 4-6 weken krijg je bekeuring thuis. maar nu is dat dus al 14-16 weken geleden en nog steeds geen rekening op de deurmat. hebben er meer mensen wel eens heel laat een bon gehad? of was deze agent gewoon zo aardig om het te 'vergeten'?

Dit bericht is gewijzigd door Patato op 9-1-2010 om 21:19 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved