Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60118 | Patato | 9-1-2010 21:17 | Main Forum | 2740 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Patato | Gepost op: 9-1-2010 21:17 |
ongeveer drie en een halve maand geleden was ik lekker aan het toeren, lekker weertje, dus ik mooi op de weg rijden waar ik op het fietspad moest. niks aan het handje, hoor ik opeens sirene, zie ik in m'n spiegel een zwart polo'tje eraan komen, ikke ging netjes aan de kant, dacht dat het niet voor mij was, stopt ie. stapt een agent uit: "zo, grappenmaker" hij helemaal boos, bleek ie het stop politie teken al de hele tijd aan te hebben gehad, en ik had dat heel niet gezien, aangezien het nog 200 m tot de duitse grens was dacht hij dus dat ik aan het vluchten was, maar nadat ik hem had uitgelegd dat ik niet zo dom ben om te vluchten was ie weer wat aardiger. maar toen kwam het: hij had mij geklokt op 74 gecorrigeerd, en ook nog bergopwaarts ook ![]() toen vroeg hij wat ik dan moest op een weg waar ik nog nooit was geweest vlakbij de duitse grens, ikke: "ik ben gewoon voor mijn plezier een rondje aan het rijden meneer". dat vond hij zo leuk blijkbaar dat hij de bekeuring voor de snelheid liet zitten ![]() ![]() Dit bericht is gewijzigd door Patato op 9-1-2010 om 21:19 uur. |