Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60109 | Driftersonly | 8-1-2010 23:24 | Begin Forum | 3296 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: Driftersonly | Gepost op: 8-1-2010 23:24 |
Ik heb sinds kort een nieuw LED achterlicht gekocht met geintergreerde knipperlichten voor mijn Rieju RS2 Matrix uit 2006. Ik heb mijn oude relais vervangen omdat mijn oude het niet meer deed door de LED achter knipperlichten en heb de knipperlichten voor origineel behouden (een LED relais maakt niks uit bij normale gloei knipperlichten die voor zitten is mij verteld). Vandaag wilde ik gaan testen of mijn knipperlichten het nu wel deden maar al snel bleek dat alle continu bleven branden. Hierna ging mijn Neutraal lampje en knipperlichten uit. Toen heb ik mijn brommer gestart en toen bleek mijn toerenteller ook dood te zijn (wel kleine fluctuatie maar meer ook niet). Het neutraal lampje ging wel normaal aan maar mijn olielampje ging veel later aan. Hierna deed ik de knipperlichten aan met het zelfde resultaat. Nou hoor ik van verschillende kanten dat als je de accu los koppelt je hetzelfde effect hebt met je knipperlichten als wat bij mij voordoet. Zekering heb ik al nagekeken niks mis mee, nieuwe relais dus ook niks mis mee (hoop ik). Accu leeg misschien? Iemand een ander mogelijk idee? alvast bedankt |