Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60093 | kwalijkzakie | 6-1-2010 22:56 | Technical Forum | 980 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: kwalijkzakie | Gepost op: 6-1-2010 22:56 |
een goeienavond even een vraag ik rijd oa kawa ar50 en er is laatst een stukje cilinderwand uit de cilinder gebroken. maar goed, het is bij een van de 4 spoelpoorten gebeurd. Eentje is er nu ong 2 keer zo groot. Misschien was dit stukje voorheen ook al weg, had de cilinder er nog noot afgehad. Het lijkt mij btw dat dat niet zoveel kwaad zou kunnen... maar goed, hij stopte er dus vorige week mee. ik had nog een andere cilinder dus die erop gezet, doet nu ook niks... dus ik denk aan ontsteking (liep voorheen gewoon goed) benzinetoevoer is goed membraan is heel etc bougie word nat dat is het niet. vorige eigenaar zei dat ie er een suzuki TSX ontsteking in had gezet. Mijn brommer is wat elektronica betreft heel simpel: Licht en heel de bende zit (nog) niet aangesloten. Van ontsteking naar bobine via het contact. Vonkt af en toe wel, slaat soms ook even aan maar is niet meer dan 3 sec. Nu denk ik: eerst ff andere bobine proberen? Voor kawa is natuurlijk niks te krijgen, dus weet niet of ik het gewoon met een andere bobine kan proberen? en een eventueel ander probleem wat t zou kunnen zijn.... bedankt alvast, ! |