Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60089 | belggleb | 6-1-2010 18:27 | Elektronica Forum | 1977 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: belggleb | Gepost op: 6-1-2010 18:27 |
Hello ik rijd al een tijdje zorgen loos op mijn derbi , minimale problemen zoals een lekke band ... maar deze keer is het serieus , ik reed lekker 70 en opeens viel hij uit , Wou niet meer aan gaan . Niet via kicker , & aanlopen werkte 1 keer , Dus ik denk dat de CDI geneukt is ? , maaja ik ben niet zeker dus liet ik hem maken & opeens waren er allerlij tapes enz op de Cdi dus daar zou het probleem hebben gezeten .. dit staat op de factuur : Klimat 3.5 eur. alle :/ & 40 euro voor de werk uren ... & Dus ik was blij , maar mijn moto Stotterde enorm. als ik vroeger (op de teller) 110 ging reed hij zonder probleemen voort . maar na de reparatie stotterde hij enorm & Viel zelfs uit als ik de gas los laate tijdends het rijden . dat duurde een week , en na de hele tijd dezelfde problemen te hebben ik ik 90 (op de teller) & hij viel uit , & ging niet meer aan . Super weird. & nu staat hij terug stil , ik weet niet wat te doen , behalve gewoon heel de Cdi vervangen? ik heb een MVT raceontsteking . & ik kan hier 2dehands deze kopen : http://www.kapaza.be...Limited_edition.html ik peis dat het een Leonelli of Ducatie is, maar KAN dit wel zomaar? & gaat hij even goed rijden met die ontsteking als nu? alvast erg bedankt boys & sorry van mijn Schrijf styl. |