Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
59981 Para24 25-12-2009 0:41 Begin Forum 3056 17

Topicpost
Gepost door: Para24 Gepost op: 25-12-2009 0:41
Beste BF's!

Ik heb onlangs een Gilera GSM gekocht. Ik zit er over na te denken om een nieuwe uitlaat aan te schaffen. Eén van de redenen is dat ik mijn uitlaat niet zo mooi vind. Ook wil ik iets meer trekvermogen en mag de top wel wat hoger liggen.

Voorlopig gaat mijn brommer 60+ km/h. Ik weet niet precies wat er allemaal aan is gedaan. Volgens mij is alles standaard, maar zijn er wat begrenzingen weggehaald. Wel heb ik zelf een 48 tands tandwiel er opgezet en er komt nog een 11 tands tandwiel op (is nu 13).

Nu een vraag die jullie zeker weten wel vaker krijgen:

'Hoe hard zou mijn brommer ongeveer gaan met deze nieuwe uitlaat?'

Ik weet dat de snelheid aan een miljoen dingen kan liggen, en ik neem het jullie natuurlijk niet kwalijk als jullie een verkeerde schatting maken. Ik vraag me alleen af of jullie een gokje kunnen doen zodat ik een beetje een idee kan krijgen.

Een perfecte snelheid zou zo rond de 70 km/h zijn. Iets minder mag ook.

Beschouw me in jullie antwoorden maar als een brommer-newbie.

Alvast bedankt, en fijne dagen allemaal!

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 25-12-2009 om 0:41 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 25-12-2009 om 0:42 uur.

PS: Nog even een klein vraagje. Ik lees dat eigenlijk iedereen zijn brommer wel heeft opgevoerd. Maar hoe groot is nou de kans dat je wordt gepakt? Toen ik er voor de eerste drie keer mee reed ben ik drie keer staandegehouden. Eén keer rollerbank. Ik ging 60 dus ¤30,00. Maar stel ik laat mijn brommer 70 lopen is het al gelijk ¤70,00. Heb ik nou gewoon ongeluk gehad, of controleren ze altijd zo veel?

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 25-12-2009 om 2:45 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved