Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5970 | zundapp | 27-10-02?15:10 | Main Forum | 874 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: zundapp | Gepost op: 27-10-02?15:10 |
Ik heb een nieuwe gallery gepost. Je kan hem hier opvragen: [URL[t]]gallery.asp?action=view&id=131[/t]Klik hier.[/url] Naam van de gallery: M'n MT. Omschrijving van de gallery: Dit is mijn Honda MT. Paar weken terug opnieuw in de lak gezet (zwart en blauw). Omdat ik gratis aan restjes 2-componenten lak kon komen (en gebruik van een spuitcabine) heb ik wel 2 verschillende kleuren blauw moeten gebruiken (valt gelukkig niet echt op). 'Motorisch': -20mm Mikuni -70cc (Merk ?) -Biturbo bocht -Tecno einddemper -vertanding 11:47 (ik gebruik de MT om 'n beetje rond te crossen) Voor de rest is ie origineel. Uiterlijk: -kleuren: Blauw en zwart -Nieuwe Paris-Dakar tank-cover -chrome, vierkante achterbrug -MB-achterwiel met noppenband (wie eventueel nog een MB voorwiel + remspul heeft kan contact met me opnemen) -spatbordverbreder -stickers van Honda, etc. De MT is voorlopig nog niet helemaal zoals ik 'm hebben wil => moet nog verlichting, MB voorwiel e.d. opkome De foto's zijn niet van hoge kwaliteit (binnen gemaakt met een goedkope digicanm :S), maar ik hoop binnenkort betere foto's te kunnen maken. |