Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59693 | w0ut3r | 23-11-2009 21:56 | Technical Forum | 817 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: w0ut3r | Gepost op: 23-11-2009 21:56 |
Ik zit nou al een tijdje te kloten met me brommer... Als ik ong. 5 seconden lang met deo richting de cilinder spuit begint hij langzaam uit te vallen. Ik dacht dus... valse lucht! Nou heb ik de cilinder, het spruitstuk en het membraan er weer afgehaald en teruggeplaatst met nieuwe pakkingen een een klein beetje vloeibare pakking. Maar hij valt nog steeds uit als ik de deo test doe. Ik heb nou nog even het luchtfilter eraf gehaald en me hand voor de lucht-inlaat gehouden en vervolgens geprobeerd te starten, maar dan start die dus niet. Wat dus weer duid op geen valse lucht. Verder loopt de brommer ook gewoon top en heeft hij ook geen overdreven grote sproeier... Ik rij nu met sproeier 93 (wel stotter voor de powerband, maar ben aan inrijden) met de volgende setup: DR80 Yasuni HMR/2 Dellorto 21mm Twin-air (AM6) Ik begin nou dus sterk te twijfelen of die nou valse lucht heeft of niet, aangezien hij niet aangaat al hou ik me hand voor de luchtinlaat (met valse lucht zou die dan alsnog moeten aangaan als ik het goed heb), ik heb inmiddels ook al 2 keer alle pakkingen vervangen zonder resultaat, de brommer loopt gewoon goed en er zit ook geen overdreven grote sproeier in... Het enige wat duidt op valse lucht is de 'deo-test'. Wat denken jullie hiervan? Zou het misschien kunnen zijn dat als ik 5 seconden lang met deo op de cilinder loop te spuiten dat die deo-walm dan richting me powerfilter gaat (twin-air) en dat die dan die deo lucht aanzuigt waardoor die uitvalt Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 23-11-2009 om 21:58 uur. |