Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59655 | 2SLOW4ME | 19-11-2009 21:50 | Technical Forum | 6596 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: 2SLOW4ME | Gepost op: 19-11-2009 21:50 |
Hallo mede BF-ers. Ik heb hier een honda vision staan, moet ik repareren voor een vriendin van me (het is dat ze er zo goed uit ziet, anders lag dit ding allaaaang al in de sloot..) Het probleem is dat hij volgas simpelweg niet goed wil lopen. half gas kan ik rustig rijden, gaat hij +-35. (max is 45km/h). Maar volgas maakt hij het bekenden "bwooaap" geluid. http://www.youtube.com/watch?v=EHz-OXJe0zk Zie hier. Wat ik al gedaan heb: -Carburateur compleet uit elkaar gehad, alle kanalen brandschoon gemaakt. -andere bougie, vonkt als een gek. (B8 lange schacht) -compressie gechecked. 8bar, moet genoeg zijn, toch? -luchfilter vervangen aangezien het oude foam er gewoon uit dwarrelde als een hoopje stof. en compleet schoon gemaakt -proberen af te stellen met alle sproeiers van 65 - 75 (zat 62 in toen hij werd afgeleverd met een koffie bruine bougie) -heeft aan de accu lader gestaan, is nog perfect. Dus nu mijn vragen: -wat kan het nogmeer zijn behalve dit? -kan het van invloed zijn dat er roest in de benzine tank zit (komt ook in de carb, iedere keer als ik de sproeier vervang zit er wat troep in). -wat voor bougie hoort er in zo'n beestje te zitten, b9, b8? er zit nu dus een lange schacht in, en als hij loopt hoor je geen tik van dat de zuiger tegen de bougie aan slaat. Maar toen ik hem kreeg zat er een korte in. Dit zegt ook niet alles omdat de eigenaar nie zo'n sleutel talent is (net zo'n buenhaas als ik..) Luziano. |