Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59567 | TECstar | 14-11-2009 15:17 | Technical Forum | 1133 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 14-11-2009 15:17 |
ik heb gister mijn puch Z one voor het eerst aant lopen gekregen ik heb er nog zo goed als niet mee gereden, maar net wilde ik hem ff starten om naar een vriend te rijden en toen deed hij gek hij starte eerst in 1x, maar ik was wat vergeten dus reed ik terug naar mijn tuin ding uitgezet (gewoon via startonderbreker) wilde ik hem weer starten, gaf hij hele harde tikken, maar wilde hij niet aan als ik dan vol gas gaf dan hoorde je dat hij wel aansloeg, maar zodra je stopte met rennen en de koppeling losliet, viel hij na 15sec weer uit dat vond ik wel gek, maar ik dus nog een keertje aanlopen, knalt ineens mn luchtfilter eraf ![]() wtf is dat nou weer dacht ik dus ik deed mn luchtfilter in mn zak en liep terug naar mn tuin, toen ik hem het laatste stukje (zonder luchtfilter) aanliep, zag ik dat er uitlaatgassen door mn carb heen kwamen wat moet ik nu veranderen zodat alles weer goed gaat lopen? mijn set-up 70cc eurokit met k-star 70cc kop 15mm Bing (sproeier 74) Techno 70cc uitlaat ori luchtfilter twv 15-45 |