Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59395 | mtxrijder | 1-11-2009 22:30 | Technical Forum | 2673 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: mtxrijder | Gepost op: 1-11-2009 22:30 |
hoi ik heb een derbi senda drd 2005 met setup 17,5mm doppler 50cc snel conti bovenlangsuitlaat b9s bougie*inplaats van een 8 een 9,8 smolt weg nou is men brommer vorige week vastgelopen. is een stukje van me zuiger afgebroken en tussen men zuiger en cilinderkop gekomen (en zuigerveer was op een plek vastgesmolten aan de zuigerveer. cilinderkop opgeschuurd. en nieuwe zuiger erin.geen nieuwe naaldlager(zuiger was al versleten,merkte ik met optrekken. of met 2 man eroprijden. en compressie) er zat ook lucht in men slangen*bij de cilinder,heb doorzichtige slangen dus kan dat zien.) heb alles geprobeerd. stationair draaien. en dan vuldop eraf de slang van de radiateur getrokken. en via die slang gevult. maar nog steeds hetzelfde nou heb ik altijd rustig gereden met het inrijden. afentoe open getrokken als hij warm was. toen trok ik hem ook ff open. en gebeurde precies hetzelfde. viel uit en ging ploffen enz. ik thuis de bougie er uitgehaald. vinger erop gedrukt. en hij perste men vinger van het bougie gat. maar hij gaat nou niet meer zo vlot rond nou heb ik de cilinderkop eraf gehaald. en weer precies het zelfde weer een stukje van me nieuwe zuiger afgebroken. nou zit er een heel klein krasje aan de inlaat kan van de poort naar boven. zou dat het ploffen kunnen zeggen.*zou zeggen van niet. alleen wat vermogen verlies. zou het kunnen zijn dat men drijfstang krom is. en dat het daarom gebeurd*door de klap van het vastlopen, hij istrouwens niet vastgelopen,men achterwiel blokkeerde niet. maar hij viel gewoon uit en ging ploffen. wat zou het kunnen zijn? |