Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
59379 Tripaz 31-10-2009 12:31 Begin Forum 892 7

Topicpost
Gepost door: Tripaz Gepost op: 31-10-2009 12:31
Ik heb een derbi senda, heb ik voor 650 gehaald bij een boer. Heeft het altijd goed gedaan, tot ik het op een gegeven moment voor mekaar krijg om tijdens het rijden de gasnaald te verbuigen. Uiteindelijk na een paar winkels wie hem niet hadden, gewoon rechtgebogen en er weer in gedaan. Ik ben nu onderhand 2x gepakt door de politie en ben hem nu dus aan het begrenzen. Ik heb er nu zelf een prop ingelast, en de snelheid is verder goed enzo. Het probleem is alleen dat sinds die gasnaald hij (naar mijn idee) een beetje benzine doorlaat tijdens uitstaan, en dus na een poosje stilstaan flink wat toeren maakt. Met ontgrensde uitlaat was dat binne 15 seconde weg, maar met dit begrensde gelul staat ie 5 minuten raar te doen en tussen de 4 en de 7k te schuiven. Nou ben ik onderhand al met me hele caburateur naar Massink in Steenderen geweest, waar mij verteld is dat het waarschijnlijk niet aan de gasnaald licht omdat de gasnaald verder recht was. (Op het blote oog.) (Tevens hadden ze hem niet) Er is me nu een vlotter naald meegegeven omdat het puntje iets afgeschaafd was. Desondanks doet hij het nog steeds, ik heb er nu dezelfde sproeier (58) als eerst in, want met 53 gaat ie niet over de 40. Ik denk nu toch weer sterk aan dat het gewoon simpelweg die gasnaald is, maar ik wou graag andere meningen erover horen. Evt het membraam ofzo. En als het even kan, graag een adres waar ze over het algemeen veel gasnaalden hebben. (Als tweede eigenaar, het idee dat de cabu nog origineel is, maar geen idee welk type/grootte/etc gasnaald.)

Bedankt voor het lezen van mijn levensverhaal.

~Brett

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 31-10-2009 om 12:32 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 31-10-2009 om 12:34 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved