Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59348 | TECstar | 28-10-2009 20:39 | Main Forum | 3778 | 33 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 28-10-2009 20:39 |
ik was bij een vriend van me en zijn pa heb een (auto)garage daar lag een boekje waar ik een beetje in zat te bladeren om te kijken of er nog wat leuks instond toen kwam ik voorbij een advertentie die ik opzich wel interresant vond deze ging over de Ultra X Titan, een bougie maar dan een soort superbougie zoals ze het op je laten overkomen dus ik thuis ff naar hun site gegaan en ff vluchtig het verhaal rond de bougie doorgelezen en dat klinkt allemaal echt heel erg goed hieronder zie je al meteen dat het niet een alledaagse bougie is en kan je stukjes van de site lezen die laten zien dat het ook een soort superbougie is en nu komt mijn vraag pas heeft dit nou ook enige voordelen voor onder een brommer want ik ben nou geen ster in brommerkennis, maar de squish bepaald toch ook de compressie bij het bdp (niet denkend aan bewerkte kop, want dan weet ik niks meer erover :P) zoals je hieronder kan lezen geeft deze bougie een sterkere vonk, waardoor het meer compressie mogelijk is kan dit dan ook concluderen in meer vermogen? iig is deze bougie technologie nog geen jaar oud, en leek het me vooral leuk dit te delen met de mensen met veel meer kennis als mijzelf. misschien dat zij er meer over kunnen brainstormen als je alles wilt lezen klik dan hier en anders hieronder een beetje de hoofdlijnen over de bougie Quote: Quote: Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 28-10-2009 om 20:41 uur. |