Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
59347 _swankie_ 28-10-2009 20:37 Technical Forum 5887 12

Topicpost
Gepost door: _swankie_ Gepost op: 28-10-2009 20:37
Hallo,

Eerst wat gegevens over mijn brommer.
Derbi Senda R
Bouwjaar 04, oude blok nog dus.
Technigas E-Nox.
Orginele caburateur.
50cc TNT.

Brommer heeft altijd goed gelopen, totdat hij wat minder vermogen kreeg en ik het spulletje wou reviceren.

Ik heb mijn dus .brommer voor een tijdje terug uit elkaar gehaald, en gereviceerd. Nieuwe zuiger, plus veren en pakkingen. noem maar op. Ook de waterpomp is gereviceerd, want die was ook lek. en de oliepomp afgesloten, want de rubbertjes waren lek, en aangezien Derbi deze niet los verkoopt, moest ik hem wel afsluiten. Ik ben van sproeier 68 naar 80 ge gaan, wat later een te grote stap bleek. nu dus weer de 68 erin. Ook alles schoongemaakt. De Caburateur heb ik al laten testen, de gasnaald bleek iets krom te wezen, maar dit hebben ze gemaakt, en ik moest er een tijdje mee door kunnen.

Maar nu start mijn brommer slecht, je moet hem eerst 10 min. aanlopen, en dan komt hij langzaam op gang. kicken heeft al helemaal geen zin. Als hij eenmaal loopt druppelt de benzine uit de uitlaat, hoe meer gas je geeft, hoe meer er uit stroomt. Ook moet ik de luchtschroef helemaal openen, wil hij een beetje fatsoenlijk lopen.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik heb bij de topics gekeken, en daar hadden ze het erover dat je luchtfilter vies of verstopt is, maar die heb ik al helemaal schoongemaakt.

Wie heeft een idee?

Groeten Stefan

Dit bericht is gewijzigd door _swankie_ op 28-10-2009 om 21:51 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved